ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:





Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2023

«Έλληνες, δεν ξέρετε πόσο πλούσιοι είστε!...» (Πελαγία από την Ταϊβάν)

+++ ...Θα ήθελα να ήμουν Ελληνίδα!!! 
 
Έλληνες, νομίζετε ότι είστε φτωχοί με την κρίση που διέρχεστε, 
αλλά δεν ξέρετε πόσο πλούσιοι είστε!...
   
Είμαι Κινέζα, γεννήθηκα στην Ταϊβάν και το χριστιανικό μου όνομα είναι Πελαγία.
Ήμουν προτεστάντισσα και χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να γίνω Ορθόδοξη.
Μου αρέσει να διαβάζω την Αγία Γραφή και έχω όλες τις εκδόσεις της στα κινεζικά... 
...Θα ήθελα να ήμουν Ελληνίδα, να είχα γεννηθεί Ορθόδοξη, να μεταλάβαινα τη Θεία Κοινωνία και να φιλούσα τις Άγιες Εικόνες από τα βρεφικά μου χρόνια μέχρι τον θάνατό μου... 
...Θα ήθελα να ήμουν Ελληνίδα, ώστε τα χέρια μου να αγγίζουν τις Εικόνες, τα Άγια Λείψανα
και να αγκαλιάζουν την αγάπη του Χριστού... 
...Είδα τα παλιά ερείπια της Ιεράς Μονής, είδα τόσα αλλά μέρη στην Ελλάδα
εγκαταλελειμμένα και μάτωσε η καρδιά μου.
Στην Ταϊβάν δεν έχουμε τόσο αρχαία Άγια και όμορφα μέρη, αλλά εσείς δεν τα εκτιμάτε...

...Κλαίω που δεν έχουμε εδώ όμορφες Εικόνες.
 
Κλαίω γιατί νοιώθω τον Χριστό αδύναμο, γυμνό... 
 
 
 
  Έλληνες, νομίζετε ότι είστε φτωχοί με την κρίση που διέρχεστε,
αλλά δεν ξέρετε πόσο πλούσιοι είστε!... 
 
+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου